Przegląd nowości w WP Ads 22.08.2024

Nowości w WP Ads
Nowości w WP Ads
Źródło zdjęć: © Licencjodawca | Yeko Photo Studio

22.08.2024 12:30

WP Ads nie zwalnia tempa i wciąż zaskakuje nowymi możliwościami. Stale pracujemy nad rozwojem naszej Platformy, oferując coraz to bardziej zaawansowane funkcje, które pomogą naszym klientom w skutecznym docieraniu do swoich odbiorców.

W dzisiejszym wpisie przyjrzymy się aktualizacjom, które zostały opublikowane w ostatnim czasie.

Nowe formaty reklamowe

W panelu WP Ads pojawiły się 2 nowe formaty reklamowe: Native Ad oraz Floating Half Page.

Reklama natywna to format, który dopasowuje się treścią do serwisów internetowych, na których jest wyświetlany. Dzięki zintegrowaniu się z formatem strony, reklama natywna nie tylko zwiększa szanse na przyciągnięcie uwagi użytkowników, ale również sprawia, że przekaz reklamowy staje się bardziej wiarygodny i angażujący.

Ten rodzaj reklamy dostępny jest teraz na stronach głównych WP i o2.

Native Ad
Native Ad© Licencjodawca

Reklama natywna oferuje szereg korzyści, które czynią ją wyjątkowo efektywnym narzędziem marketingowym:

  • jest umieszczana w obecności treści redakcyjnych, co pozwala na płynne włączenie się w strumień konsumowanych przez użytkowników treści. Dzięki temu reklama jest postrzegana jako bardziej wiarygodna.
  • eliminacja efektu "banner blindness". W czasach, gdy tradycyjne banery reklamowe są coraz częściej pomijane przez użytkowników, reklama natywna staje się efektywną alternatywą.

Halfpage to format reklamowy o rozmiarach 300x600px, emitowany w prawej szpalcie serwisu. Reklama ta może przesuwać się w dół strony wraz z ruchem użytkownika, pozostając widoczną przez określoną ilość pikseli (PX) lub nawet całą długość wybranego modułu tematycznego.

Halfpage zwiększa szansę na to, że przekaz reklamowy zostanie zauważony, niezależnie od tego, jak daleko użytkownik przescrolluje stronę. Nowy format jest dostępny na wszystkich serwisach WP, co daje reklamodawcom ogromny zasięg i możliwość dotarcia do różnorodnych grup odbiorców.

Floating Halfpage
Floating Halfpage© Licencjodawca

Rozszerzenie kampanii Display vCPM o WPartnera

WP Ads to nie tylko serwisy Wirtualnej Polski, ale także cała sieć zweryfikowanych domen, na których są wyświetlane reklamy naszych klientów. Rozszerzenie kampanii Display vCPM o WPartnera pozwoli na zwiększenie efektywność kampanii zasięgowych poprzez dotarcie do jeszcze szerszej grupy odbiorców i rozliczanie się tylko za realne wyświetlenia.

vCPM
vCPM© Licencjodawca

Wprowadzając wszelkie zmiany, uświęca nam jeden cel. Chcemy, aby nasza platforma była jeszcze bardziej dopasowana do potrzeb użytkowników, oferując narzędzia, które pomagają osiągać najlepsze wyniki. Zachęcamy do przetestowania nowych funkcji, a w razie pytań niezmiennie zapraszamy do kontaktu: support@ads.wp.pl.

Wybrane dla Ciebie