Przegląd nowości w WP Ads 04.07.2024

Nowości w WP Ads
Nowości w WP Ads
Źródło zdjęć: © Licencjodawca

04.07.2024 14:50, aktual.: 22.08.2024 12:26

WP Ads rozwijają się w błyskawicznym tempie, dostarczając użytkownikom nowych narzędzi i funkcji do tworzenia reklam. Dziś przygotowaliśmy dla Was podsumowanie nowości, które są już dostępne na Platformie WP Ads.

Rozszerzenie możliwości mailowych o Segregatory

Segregatory to tematyczne foldery, które pozwalają na automatyczne sortowanie wiadomości mailowych według kategorii. Do tej pory wszystkie kampanie mailingowe trafiały do głównego folderu użytkowników poczty WP i o2. Po ostatniej aktualizacji wprowadziliśmy zmiany w sposobie dostarczania kampanii mailowych, aby lepiej odpowiadać na indywidualne preferencje użytkowników.

Segregatory
Segregatory© Licencjodawca

Teraz, na podstawie wiedzy o użytkowniku, algorytm będzie decydował, do którego folderu ma trafić wysyłka mailowa, maksymalizując w ten sposób współczynnik klikalności (CTR). Nowe rozwiązanie przysienie korzyści zarówno reklamodawcom, poprawiając efektywność kampanii mailowych, jak i odbiorcom, którzy będą bardziej zadowoleni z otrzymywanych treści. Zmiana dotyczy tylko kampanii mailingowych w rozliczeniu CPC.

Rozszerzenie możliwości ROAS

SalesBooster to nasze autorskie rozwiązanie dedykowane branży ecommerce. Narzędzie wykorzystuje machine learning, jest w pełni automatyczne, a, co najważniejsze, rozliczane tylko i wyłącznie za transakcje wygenerowane dzięki kampanii. Zatem sama kampania, poza transakcjami, dostarcza kaloryczny ruch oraz generuje spore zasięgi, co można wykorzystać w budowaniu bazy przyszłych Klientów sklepu.

Kampania SalesBooster
Kampania SalesBooster© Licencjodawca

Oprócz reklamy display wprowadziliśmy szereg nowych formatów. Dodaliśmy m.in. możliwość wysyłki mailingowej do użytkowników poczty WP i o2 oraz emisję na slotach WP Okazji, co pozwoli znacznie zwiększyć wolumen dostarczanych konwersji. Również w tym wypadku, zaawansowany algorytm sam decyduje, którym kanałem się komunikować.

Docelowo do kampanii ROAS planujemy dodać kolejne powierzchnie reklamowe integrowane z WP Ads, co jeszcze bardziej przełoży się na zwrot z inwestycji w reklamę.

Targetowanie

Z przyjemnością prezentujemy nasz nowy, odświeżony interfejs targetowania. Wprowadziliśmy kilka zmian, które sprawią, że korzystanie z Platformy WP Ads będzie jeszcze łatwiejsze i przyjemniejsze.

Usprawniliśmy wyszukiwarkę i dodaliśmy drzewka kategorii, które pomogły uporządkować dostępne segmenty. Użytkownicy mogą teraz łatwiej nawigować po różnych opcjach targetowania, co znacząco przyspieszy i uprości wybór odpowiednich grup docelowych.

Wybór grup docelowych
Wybór grup docelowych© Licencjodawca

Gorąco zachęcamy do korzystania z nowości dostępnych na Platformie WP Ads oraz śledzenia naszych aktualizacji, aby być na bieżąco z kolejnymi zmianami. W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt: support@ads.wp.pl

Wybrane dla Ciebie