Black Friday i okres przedświąteczny to wyjątkowy czas dla e-commerce. Aby pomóc Ci maksymalnie wykorzystać ten kluczowy okres, w WP Ads wprowadziliśmy nowości, które pomogą Ci dotrzeć do danych na temat swoich odbiorców.
Nowe segmenty użytkowników
Segmenty użytkowników to grupy odbiorców, które zostały wyodrębnione na podstawie ich zainteresowań, zachowań zakupowych i aktywności w internecie. Dzięki nim możesz precyzyjnie targetować swoje reklamy, co zwiększa efektywność i obniża koszty dotarcia do właściwych osób.
Z myślą o Black Friday i nadchodzących Świętach wyodrębniliśmy nowe, dedykowane segmenty, dzięki którym możesz precyzyjnie targetować reklamy do osób najbardziej zainteresowane promocjami i ofertami sezonowymi. To nie tylko zwiększy efektywność Twoich kampanii, ale również pozwoli Ci skoncentrować budżet reklamowy na odbiorcach, którzy są najbardziej skłonni do konwersji.
Aby zobaczyć wszystkie dostępne segmenty i wdrożyć je w swoich kampaniach, wystarczy przejść do Panelu WP Ads.
Nowy dashboard WP Metrics
W ostatnim czasie udostępniliśmy nowy, zaawansowany dashboard, który pozwala na wgląd w dane demograficzne oraz najlepiej konwertujące segmenty użytkowników odwiedzających Twoją witrynę.
Dzięki nowemu dashboardowi uzyskasz dostęp do:
- Danych demograficznych: płci, wieku, lokalizacji i wielu innych wartości, dzięki którym lepiej dostosujesz swoje działania marketingowe.
- Informacji o konwertujących segmentach: Dowiedz się, które grupy użytkowników generują najwięcej konwersji, aby skupić swoje działania na najbardziej wartościowych segmentach klientów.
Aby uzyskać dostęp do dashboardu, zaloguj się do Panelu WP Metrics (https://metrics.wp.pl/) i przejdź do zakładki Pozyskiwanie -> Użytkownicy.
Nie przegap szansy na maksymalizację efektów swoich kampanii reklamowych. Wykorzystaj nowe funkcje WP Ads przed Black Friday, aby dotrzeć do użytkowników we właściwym momencie. W razie dodatkowych pytań dotyczących nowości, prosimy o kontakt z Działem Pomocy 📧 support@ads.wp.pl.